Кращі цитати та нотатки:
"ми не хочемо виділятися. Ми хочемо бути як усі."
"Одна з найпотужніших схильностей вашого мозку називаєтся гомеостатичним імпульсом (зона комфорту) - бажанням залишатися на тому самому рівні, де ви є тепер."
"...гомеостатичного імпульсу, загальновідомого як "зона комфорту""
"Усвідомлюєте це чи ні, але ви самі обрали свою зону комфорту."
"Навіть невеликі поліпшення у правильній сфері вашого життя дадуть вам у кінцевому результаті величезне покращення"
"Першим компонентом показника спроможності до навчання є ваше бажання вчитися. Другий компонент показника спроможності до навчання є трохи складнішим. Він називається вашою готовністю до змін."
"стрес є вбивцею №1 ваших розумових здібностей"
Швидкочитання. Ігри для мозку. Тренування пам'яті. [Promo]
"мозок може обробляти без якоїсь системи лише від п'яти до семи порцій інформації за раз (а часто тільки від трьох до п'яти)"
"Коли ви щось вчите, максимально розбивайте цю інформацію на частини. Це дасть вам зручні фрагменти інформації та зручні фрагменти часу"
"Мовою вашої пам'яті (та й усіх інших функцій вашого мозку) є ОБРАЗИ"
"Що більше ви здатні подумки уявляти інформацію, то легше її пригадувати."
"Оцінюйте не процес, а свої результати. Іноді результати приходять швидко, інколи їм необхідно трохи більше часу. Усі вчаться зі своєю власною швидкістю"
"Мозок думає приблизно в сім разів швидше, ніж люди говорять!!"
"...Еббі Макрс-Біл, авторці книжки "Швидке читання за 10 днів", "Повне керівництво ідіота зі швидкості читання"..."
"основою навчання є ваша спроможність читати розумніше"
"Усі знають, що діти, які не вміють добре читати, мають потім значно вищу ймовірність невдач у шкільному та дорослому житті"
"Сьогодні у бізнесі, управлінні, лідерстві, батьківстві чи просто саморозвитку ваша спроможність читати ефективно є насправді важливішою для вашого успіху, ніж коли ви вчились у початковій школі"
"Швидкість читання менше 200 слів за хвилину нижча за середню, і це означає, що вас можна назвати балакуном. Діючи з такою швидкістю, ви, по суті, читаєте собі в голос."
"Швидкість читання від 200 до 300 слів за хвилину є середньою. Вона середня і для дорослих, і для шестикласників. На цьому етапі розвитку вашого читання ви вже почали ефективно читати по словах"
"Швидкість читання від 300 до 450 слів за хвилину вища за середню, і це означає насамперед, що як читача вас можна назвати мислителем. Ви не зосереджуєтеся на тому, щоб чути кожне слово в голові, ваші очі рухаються трохи швидше, і ви ймовірно, думаєте над поняттями, коли читаєте. Встановлюєте зв'язки та/або активно опрацьовуєте прочитане. Це також означає, що читаєте ви, ймовірно, багато, бо любите або мусите це робити."
"Понад 450 слів за хвилину вважається "просунутим" показником. Свідомо чи несвідомо, але ви робите, щось, що дає вам змогу сприймати більше одного слова за раз, та/або не намагаєтеся читати окремо кожне слово."
"На живих наших семінарах учні середніх та старших класів школи й студенти університетів підвищують швидкість із 200 до понад 1200 слів за хвилину лише за день із суттєвим зростанням розуміння прочитаного."
"Субвокалізацією - намагання почути кожне слово у вашій голові. Якщо ви це робите, то обмежуєте швидкість читання швидкістю своєї мови, що становить лише близько 150 слів за хвилину."
"Те, наскільки швидше будете читати, залежить від вашого мозку. Адже саме мозок вирішує, скільки інформації впустити у себе. Втім, завжди буде правильно почати з тренування ваших очей, бо майже всі використовують очі неорганізовано."
"Коли ви читаєте, ваші очі стрибають. Якщо конкретно, вони стрибають чотири рази на секунду"
"Під час читання очні м'язи змушують ваші очі зупинятися чотири рази на секунду. Кожна така зупинка називається фіксацією. Коли ваші очі зупиняються, виникає єдина можливість для реєстрації інформації в мозку. Ви не можете вплинути на частоту зупинки ваших очей. Можна вплинути лише на те, скільки слів потраплятиме до мозку при кожній зупинці."
"Поле зору. Вашим полем зору називається ширина тексту. яку охоплюють ваші очі при кожній зупинці. Більшість людей читають із найвужчим з можливих полем зору: одне слово на зупинку. Арифметика тут невтішна: якщо ви читаєте по одному слову на фіксацію, це означає чотири слова за секунду й рівно 240 слів за хвилину - середню швидкість читання шестикласника."
"Насправді розширити ваше поле зору порівняно легко. Треба лише трохи натренувати очні м'язи і попрактикуватися."
Тренування швидкості читання та поля зору з вправами від Readlax [Promo]
"припущення, що швидше читання завжди означає менше сприйняття, - хибне. Насправді правильне протилежне: зі швидкістю розуміння тільки зростає."
"ваша нестача швидкості читання на рівні шостого класу є наслідком трьох звичок: відволікання, регресії та субвокалізації"
"Варто зробити висновок, що зростання концентрації, яке збільшує вашу швидкість, також допомагає вашому розумінню"
"ми точно знаємо, що підвищення швидкості завжди передує підвищенню розуміння."
"Ось три розумні запитання, котрі треба ставити собі, перш ніж що-небудь читати: Навіщо я це читаю? Для чого мені потрібна ця інформація? Скільки у меня часу?"
"поняття інтервального повторення (через годину, день, тиждень) є важливим для довготермінового запам'ятовування"
"Якщо ви прагнете надміцного, залізобетонного, непробивного запам'ятовування, вам будуть необхідні повноцінні нотатки. Це коли ви читаєте буквально з матеріалами для письма поряд із матеріалами для читання. У міру читання робите короткі перерви, щоб подумки перефразувати прочитане. Ви впускаєте його до розуму, опрацьовуєте текст, а потім пояснюєте його самим собі на папері своїми словами. Можете записувати ключові слова, уявні зв'язки з іншими текстами, основні положення, речення - будь-що корисне для вас."
"ведення повноцінних нотаток дуже швидко підвищить ваше запам'ятовування приблизно до 75%"
"На важливості цілей наголошують, здається, всі книжки та гуру з персонального розвитку. Цілі необхідні для бізнесу, здоров'я, стосунків, грошей чи сімейного життя, щоб давати вам три і лише три чинники: концентрація, напрямок, відчуття терміновості"
"Коли є чітка картина для концентрації (мета, до якої рухатись), наш розум стає значно спокійнішим."
"П'ять основних характеристик ефективно структурованої мети. Вона має бути значущою (1) для вас; має бути конкретною та вимірюваною (2) з (потенційно) датою досягнення; має бути реальної величини (3); бути розписана/візуалізована (4); і вона має повторюватись (5)"
"перша година - зокрема, перші хвилин - вашого дня (одразу після того, як ви прокидаєтеся зранку) є дуже важливим часом для програмування вашого мозку на успіх."
"Багато ж успішних людей цілеспрямовано використовують цю першу частину дня як можливість налаштувати розум для підвищеної концентрації на своїх цілях та мріях."
"Три емоційні бар'єри. (1) Небажання перебрати стовідсоткову відповідальність. Найруйнівнішим є небажання перебирати всю повноту відповідальності. Більшість людей просто не бажає прийняти, що вони відповідають за своє життя на всі 100%. Якщо ви продовжуєте брати на себе менше ніж стовідсоткову відповідальність, то створюєте так званий менталітет жертви. (2) Небажання виглядати по-дурному. Другим емоційним бар'єром на шляху зростання є небажання виглядати по-дурному. Воно також відоме як страх критики чи невдачі. Досягнення наших цілей передбачає, по суті, дві речі - ризик та вихід із зони комфорту. (3) Небажання діяти. Нашим третім емоційним бар'єром на шляху досягнень є небажання діяти. Досягнення того, що ви хочете, потребує дій - у багатьох випадках масштабних та негайних."
"Психологічні бар'єри. (1) Неспроможність дотримуватись курсу. Одним із найбільших психологічних блоків, з якими боремося, є те, що люди дуже легко збиваються з наміченого курсу. Іноді буває достатньо будь-якого відволікаючого фактора. Визначте, що вас зазвичай відволікає, і позбудьтеся цього. (2) Зациклення/Перенавантаження. Іншим психологічним бар'єром, який хочу тут розглянути, є відчуття перенавантаження вашими цілями. Більшість людей часто самі собе накручують, що шкодить їхній продуктивності. Фактично створюємо собі стрес унаслідок того, що я називаю надлишком думок."
"Коли мі вчимося приймити те, щодо чого не маємо контролю чи впливу, то позбуваємося неспокою. Коли ж контролюємо тільки те, що можливо контролювати, і впливаємо на те,що піддається впливу, то наше життя отримує квантовий стрибок уперед. Одним з того, що маємо просто приймати, є плин часу. Контроль та вплив залишаються для того, як ми діємо, розставляємо пріоритети та концентруємось. Управляйте ними, і це буде ефективним використанням часу."
"Матриця Ейзенгавера. Квадрат 1 - Важливе і термінове. Квадрат 2 - Важливе, але НЕ термінове. Квадрат 3 - Термінове, але НЕ важливе. Квадрат 4 - НЕ термінове і НЕ важливе. Вам треба якомого більше часу проводити у Квадраті 2. Квадрати 1, 3 і 4 насправді вб'ють вас, просто різними способами та з різною швидкістю."
"все, що створили люди, було створене спочатку в чиїйсь голові, а вже потім з'явилося на світ. Із вашим життям відбувається те саме. Спочатку ви створюєте його у своєму розумі, а вже потім виводите у світ."
"Механіка "двогодинного рішення" є оманливо простою. Ви починаєте з виділення для себе двогодинного блоку часу без відволікань. Це не складання переліку справ, які треба зробити, це не просто якась нудна рутина - це творчий час. Уся суть у тому, що ви інвестуєте час у себе, і це найнадійніша, найбезпечніша інвестиція, яку можете зробити. Це має відбуватись між кінцем одного робочого тижня та початком наступного. Ганді казав: "Щоранку я молюся дві години. Якщо ж попереду винятково напружений день, то три години.""
"Що робити з моїми двома годинами? 1. Відновіть зв'язок зі своїми цілями. 2. Повторіть і розбийте на блоки свої зобов'язання. 3. Заплануйте "час удосконалення". 4. Заплануйте "зелений час". 5. Заплануйте "червоний час". 6. Заплануйте "гнучкий час". 7. Заплануйте "час відновлення"."
"Найбільшим марнуванням часу є робити ідеально те, що не треба робити взагалі."
"не більше шести суттєвих завдань для будь-якого конкретного дня."
"Поки ви спите, ваш мозок надзвичайно активний і робить дешо велике. Значною мірою заняттям вашого мозку під час сну є опрацювання того, що сталося за день на основі чого ваша підсвідомість готує вас і ваш внутрішній світ до наступного дня. Тому, складаючи вашу "щоденну велику шістку" (найголовніші шість завдань на день) перед сном, ви фактично сієте зерна думок, із якими ваша підсвідомість працюватиме, поки спите."
"Успішні люди формують звичку робити те, що неуспішні робити не люблять. (Альберт Грей)"
"Починати з багатозадачності - помилка, і люди, які вважать, що вона їм вдається, безумовно самі себе обманюють."
"За словами Пітера Брегмана у Harvard Business Review, роблячи кілька справ одночасно, ми ошукуємо самих себе, думаючи, що досягаємо більшого. Реально ж наша продуктивність падає аж на 40%."
"Закон Паркінсона: робота розширюється так, щоб заповнити час, доступний для її виконання."
"Дайте собі менше часу - і те саме завдання дивовижним чином зазвичай виконуватимете з не гіршою, а то й із кращою якістю. Мало що дає такий спалах енергії та продуктивності, як жорстокий дедлайн."
"Якби хтось мав розповісти про вас на вашому похороні, яких би слів про своє життя ви чекали?"
"Найфундаментальніша модель, того, як ми створюємо результати у нашому світі, називається "Бути, робити, мати". Це означає, що саме особистість, якою ви є, - ваш характер і ваше мислення - закладає основу й задає тон усьому, що ви робите. Те, що ви після цього робите, напряму створює ваші результати: мати"
"Що чіткіший і пряміший зв'язок між вашим "бути" та "робити", то легше й природніше ви "матимете" результати, яких прагните."
"У вашому житті є кілька великих точок енергообміну - місць, де відбувається приплив або відтік енергії, залежно від того, як ви ними управляєте. Три найбільші з них: ваш організм, ваше середовище, ваш розум."
"Інструменти управління енергією. (1) Ваша спроможність сміятися. (2) Ваша спроможність практикувати вдячність. Неможливо бути вдячним та негативним одночасно (Ерік Плантенберг). (3) Ваша спроможність управляти джерелами інформації. Сміття на вході = сміття на виході. Програмування вашого розуму походить від джерел його вхідної інформації, яких є пять: що ви читаєте, що ви дивитеся, що слухаєте, люди довкола вас, ваша мова. (4) Ваша спроможність визначатись із концентрацією. (5) Ваша спроможність діяти. Зазвичай легше досягати здорового мислення діями, ніж здорових дій думками."
"Згідно з дослідженням компанії Nielsen, пересічний американець дивиться телевізор 142 години на місяць. Це понад 4.5 годин на день, щодня."
"Навіть звичайна 15-хвилинна прогулянка чи десяток віджимань можуть, добряче прояснити ваш розум і дати чудовий заряд енергії."
"За будь-якого тренування - для більшої витривалості чи сили - фактичний стимул для зростання виникає в дуже невеликій частині: в останні від 1 до 5% всього часу."
"При справжньому тренуванні, якщо виконувати 95%, то отримаєте нуль результатів. Результат дають саме останні 5%."
"Маленькі перемоги в контрольованих сферах життя створюють імпульс, що поширюється на всі сфери."
"Невикористаний потенціал є найбільшим тягарем людства."
"ми не хочемо виділятися. Ми хочемо бути як усі."
"Одна з найпотужніших схильностей вашого мозку називаєтся гомеостатичним імпульсом (зона комфорту) - бажанням залишатися на тому самому рівні, де ви є тепер."
"...гомеостатичного імпульсу, загальновідомого як "зона комфорту""
"Усвідомлюєте це чи ні, але ви самі обрали свою зону комфорту."
"Навіть невеликі поліпшення у правильній сфері вашого життя дадуть вам у кінцевому результаті величезне покращення"
"Першим компонентом показника спроможності до навчання є ваше бажання вчитися. Другий компонент показника спроможності до навчання є трохи складнішим. Він називається вашою готовністю до змін."
"стрес є вбивцею №1 ваших розумових здібностей"
Швидкочитання. Ігри для мозку. Тренування пам'яті. [Promo]
"мозок може обробляти без якоїсь системи лише від п'яти до семи порцій інформації за раз (а часто тільки від трьох до п'яти)"
"Коли ви щось вчите, максимально розбивайте цю інформацію на частини. Це дасть вам зручні фрагменти інформації та зручні фрагменти часу"
"Мовою вашої пам'яті (та й усіх інших функцій вашого мозку) є ОБРАЗИ"
"Що більше ви здатні подумки уявляти інформацію, то легше її пригадувати."
"Оцінюйте не процес, а свої результати. Іноді результати приходять швидко, інколи їм необхідно трохи більше часу. Усі вчаться зі своєю власною швидкістю"
"Мозок думає приблизно в сім разів швидше, ніж люди говорять!!"
"...Еббі Макрс-Біл, авторці книжки "Швидке читання за 10 днів", "Повне керівництво ідіота зі швидкості читання"..."
"основою навчання є ваша спроможність читати розумніше"
"Усі знають, що діти, які не вміють добре читати, мають потім значно вищу ймовірність невдач у шкільному та дорослому житті"
"Сьогодні у бізнесі, управлінні, лідерстві, батьківстві чи просто саморозвитку ваша спроможність читати ефективно є насправді важливішою для вашого успіху, ніж коли ви вчились у початковій школі"
"Швидкість читання менше 200 слів за хвилину нижча за середню, і це означає, що вас можна назвати балакуном. Діючи з такою швидкістю, ви, по суті, читаєте собі в голос."
"Швидкість читання від 200 до 300 слів за хвилину є середньою. Вона середня і для дорослих, і для шестикласників. На цьому етапі розвитку вашого читання ви вже почали ефективно читати по словах"
"Швидкість читання від 300 до 450 слів за хвилину вища за середню, і це означає насамперед, що як читача вас можна назвати мислителем. Ви не зосереджуєтеся на тому, щоб чути кожне слово в голові, ваші очі рухаються трохи швидше, і ви ймовірно, думаєте над поняттями, коли читаєте. Встановлюєте зв'язки та/або активно опрацьовуєте прочитане. Це також означає, що читаєте ви, ймовірно, багато, бо любите або мусите це робити."
"Понад 450 слів за хвилину вважається "просунутим" показником. Свідомо чи несвідомо, але ви робите, щось, що дає вам змогу сприймати більше одного слова за раз, та/або не намагаєтеся читати окремо кожне слово."
"На живих наших семінарах учні середніх та старших класів школи й студенти університетів підвищують швидкість із 200 до понад 1200 слів за хвилину лише за день із суттєвим зростанням розуміння прочитаного."
"Субвокалізацією - намагання почути кожне слово у вашій голові. Якщо ви це робите, то обмежуєте швидкість читання швидкістю своєї мови, що становить лише близько 150 слів за хвилину."
"Те, наскільки швидше будете читати, залежить від вашого мозку. Адже саме мозок вирішує, скільки інформації впустити у себе. Втім, завжди буде правильно почати з тренування ваших очей, бо майже всі використовують очі неорганізовано."
"Коли ви читаєте, ваші очі стрибають. Якщо конкретно, вони стрибають чотири рази на секунду"
"Під час читання очні м'язи змушують ваші очі зупинятися чотири рази на секунду. Кожна така зупинка називається фіксацією. Коли ваші очі зупиняються, виникає єдина можливість для реєстрації інформації в мозку. Ви не можете вплинути на частоту зупинки ваших очей. Можна вплинути лише на те, скільки слів потраплятиме до мозку при кожній зупинці."
"Поле зору. Вашим полем зору називається ширина тексту. яку охоплюють ваші очі при кожній зупинці. Більшість людей читають із найвужчим з можливих полем зору: одне слово на зупинку. Арифметика тут невтішна: якщо ви читаєте по одному слову на фіксацію, це означає чотири слова за секунду й рівно 240 слів за хвилину - середню швидкість читання шестикласника."
"Насправді розширити ваше поле зору порівняно легко. Треба лише трохи натренувати очні м'язи і попрактикуватися."
Тренування швидкості читання та поля зору з вправами від Readlax [Promo]
"припущення, що швидше читання завжди означає менше сприйняття, - хибне. Насправді правильне протилежне: зі швидкістю розуміння тільки зростає."
"ваша нестача швидкості читання на рівні шостого класу є наслідком трьох звичок: відволікання, регресії та субвокалізації"
"Варто зробити висновок, що зростання концентрації, яке збільшує вашу швидкість, також допомагає вашому розумінню"
"ми точно знаємо, що підвищення швидкості завжди передує підвищенню розуміння."
"Ось три розумні запитання, котрі треба ставити собі, перш ніж що-небудь читати: Навіщо я це читаю? Для чого мені потрібна ця інформація? Скільки у меня часу?"
"поняття інтервального повторення (через годину, день, тиждень) є важливим для довготермінового запам'ятовування"
"Якщо ви прагнете надміцного, залізобетонного, непробивного запам'ятовування, вам будуть необхідні повноцінні нотатки. Це коли ви читаєте буквально з матеріалами для письма поряд із матеріалами для читання. У міру читання робите короткі перерви, щоб подумки перефразувати прочитане. Ви впускаєте його до розуму, опрацьовуєте текст, а потім пояснюєте його самим собі на папері своїми словами. Можете записувати ключові слова, уявні зв'язки з іншими текстами, основні положення, речення - будь-що корисне для вас."
"ведення повноцінних нотаток дуже швидко підвищить ваше запам'ятовування приблизно до 75%"
"На важливості цілей наголошують, здається, всі книжки та гуру з персонального розвитку. Цілі необхідні для бізнесу, здоров'я, стосунків, грошей чи сімейного життя, щоб давати вам три і лише три чинники: концентрація, напрямок, відчуття терміновості"
"Коли є чітка картина для концентрації (мета, до якої рухатись), наш розум стає значно спокійнішим."
"П'ять основних характеристик ефективно структурованої мети. Вона має бути значущою (1) для вас; має бути конкретною та вимірюваною (2) з (потенційно) датою досягнення; має бути реальної величини (3); бути розписана/візуалізована (4); і вона має повторюватись (5)"
"перша година - зокрема, перші хвилин - вашого дня (одразу після того, як ви прокидаєтеся зранку) є дуже важливим часом для програмування вашого мозку на успіх."
"Багато ж успішних людей цілеспрямовано використовують цю першу частину дня як можливість налаштувати розум для підвищеної концентрації на своїх цілях та мріях."
"Три емоційні бар'єри. (1) Небажання перебрати стовідсоткову відповідальність. Найруйнівнішим є небажання перебирати всю повноту відповідальності. Більшість людей просто не бажає прийняти, що вони відповідають за своє життя на всі 100%. Якщо ви продовжуєте брати на себе менше ніж стовідсоткову відповідальність, то створюєте так званий менталітет жертви. (2) Небажання виглядати по-дурному. Другим емоційним бар'єром на шляху зростання є небажання виглядати по-дурному. Воно також відоме як страх критики чи невдачі. Досягнення наших цілей передбачає, по суті, дві речі - ризик та вихід із зони комфорту. (3) Небажання діяти. Нашим третім емоційним бар'єром на шляху досягнень є небажання діяти. Досягнення того, що ви хочете, потребує дій - у багатьох випадках масштабних та негайних."
"Психологічні бар'єри. (1) Неспроможність дотримуватись курсу. Одним із найбільших психологічних блоків, з якими боремося, є те, що люди дуже легко збиваються з наміченого курсу. Іноді буває достатньо будь-якого відволікаючого фактора. Визначте, що вас зазвичай відволікає, і позбудьтеся цього. (2) Зациклення/Перенавантаження. Іншим психологічним бар'єром, який хочу тут розглянути, є відчуття перенавантаження вашими цілями. Більшість людей часто самі собе накручують, що шкодить їхній продуктивності. Фактично створюємо собі стрес унаслідок того, що я називаю надлишком думок."
"Коли мі вчимося приймити те, щодо чого не маємо контролю чи впливу, то позбуваємося неспокою. Коли ж контролюємо тільки те, що можливо контролювати, і впливаємо на те,що піддається впливу, то наше життя отримує квантовий стрибок уперед. Одним з того, що маємо просто приймати, є плин часу. Контроль та вплив залишаються для того, як ми діємо, розставляємо пріоритети та концентруємось. Управляйте ними, і це буде ефективним використанням часу."
"Матриця Ейзенгавера. Квадрат 1 - Важливе і термінове. Квадрат 2 - Важливе, але НЕ термінове. Квадрат 3 - Термінове, але НЕ важливе. Квадрат 4 - НЕ термінове і НЕ важливе. Вам треба якомого більше часу проводити у Квадраті 2. Квадрати 1, 3 і 4 насправді вб'ють вас, просто різними способами та з різною швидкістю."
"все, що створили люди, було створене спочатку в чиїйсь голові, а вже потім з'явилося на світ. Із вашим життям відбувається те саме. Спочатку ви створюєте його у своєму розумі, а вже потім виводите у світ."
"Механіка "двогодинного рішення" є оманливо простою. Ви починаєте з виділення для себе двогодинного блоку часу без відволікань. Це не складання переліку справ, які треба зробити, це не просто якась нудна рутина - це творчий час. Уся суть у тому, що ви інвестуєте час у себе, і це найнадійніша, найбезпечніша інвестиція, яку можете зробити. Це має відбуватись між кінцем одного робочого тижня та початком наступного. Ганді казав: "Щоранку я молюся дві години. Якщо ж попереду винятково напружений день, то три години.""
"Що робити з моїми двома годинами? 1. Відновіть зв'язок зі своїми цілями. 2. Повторіть і розбийте на блоки свої зобов'язання. 3. Заплануйте "час удосконалення". 4. Заплануйте "зелений час". 5. Заплануйте "червоний час". 6. Заплануйте "гнучкий час". 7. Заплануйте "час відновлення"."
"Найбільшим марнуванням часу є робити ідеально те, що не треба робити взагалі."
"не більше шести суттєвих завдань для будь-якого конкретного дня."
"Поки ви спите, ваш мозок надзвичайно активний і робить дешо велике. Значною мірою заняттям вашого мозку під час сну є опрацювання того, що сталося за день на основі чого ваша підсвідомість готує вас і ваш внутрішній світ до наступного дня. Тому, складаючи вашу "щоденну велику шістку" (найголовніші шість завдань на день) перед сном, ви фактично сієте зерна думок, із якими ваша підсвідомість працюватиме, поки спите."
"Успішні люди формують звичку робити те, що неуспішні робити не люблять. (Альберт Грей)"
"Починати з багатозадачності - помилка, і люди, які вважать, що вона їм вдається, безумовно самі себе обманюють."
"За словами Пітера Брегмана у Harvard Business Review, роблячи кілька справ одночасно, ми ошукуємо самих себе, думаючи, що досягаємо більшого. Реально ж наша продуктивність падає аж на 40%."
"Закон Паркінсона: робота розширюється так, щоб заповнити час, доступний для її виконання."
"Дайте собі менше часу - і те саме завдання дивовижним чином зазвичай виконуватимете з не гіршою, а то й із кращою якістю. Мало що дає такий спалах енергії та продуктивності, як жорстокий дедлайн."
"Якби хтось мав розповісти про вас на вашому похороні, яких би слів про своє життя ви чекали?"
"Найфундаментальніша модель, того, як ми створюємо результати у нашому світі, називається "Бути, робити, мати". Це означає, що саме особистість, якою ви є, - ваш характер і ваше мислення - закладає основу й задає тон усьому, що ви робите. Те, що ви після цього робите, напряму створює ваші результати: мати"
"Що чіткіший і пряміший зв'язок між вашим "бути" та "робити", то легше й природніше ви "матимете" результати, яких прагните."
"У вашому житті є кілька великих точок енергообміну - місць, де відбувається приплив або відтік енергії, залежно від того, як ви ними управляєте. Три найбільші з них: ваш організм, ваше середовище, ваш розум."
"Інструменти управління енергією. (1) Ваша спроможність сміятися. (2) Ваша спроможність практикувати вдячність. Неможливо бути вдячним та негативним одночасно (Ерік Плантенберг). (3) Ваша спроможність управляти джерелами інформації. Сміття на вході = сміття на виході. Програмування вашого розуму походить від джерел його вхідної інформації, яких є пять: що ви читаєте, що ви дивитеся, що слухаєте, люди довкола вас, ваша мова. (4) Ваша спроможність визначатись із концентрацією. (5) Ваша спроможність діяти. Зазвичай легше досягати здорового мислення діями, ніж здорових дій думками."
"Згідно з дослідженням компанії Nielsen, пересічний американець дивиться телевізор 142 години на місяць. Це понад 4.5 годин на день, щодня."
"Навіть звичайна 15-хвилинна прогулянка чи десяток віджимань можуть, добряче прояснити ваш розум і дати чудовий заряд енергії."
"За будь-якого тренування - для більшої витривалості чи сили - фактичний стимул для зростання виникає в дуже невеликій частині: в останні від 1 до 5% всього часу."
"При справжньому тренуванні, якщо виконувати 95%, то отримаєте нуль результатів. Результат дають саме останні 5%."
"Маленькі перемоги в контрольованих сферах життя створюють імпульс, що поширюється на всі сфери."
"Невикористаний потенціал є найбільшим тягарем людства."
No comments:
Post a Comment