5 ігор для мозку щоб читати втричі швидше (промо-лінк)
Кращі записи та цитати з книги:
"Навчатися означає здобувати знання і розуміти, як їх відтворювати або ж застосовувати, скажімо, для розв'язання задач... Вчитися не означає запам'ятовувати. Зузубрити формулу може кожен, але якщо ви не знаєте, як її застосувати, чи не розумієте, до чого її можна застосувати, яка з неї користь?.. Важливо як запам'ятовувати, так і розуміти - ці речі тісно пов'язані. Що розумієш, те легше запам'ятати, так само як легше зрозуміти якесь складне явище, коли запам'ятаєш його деталі. Отже, вивчаючи щось, варто ставити собі за мету не просто запам'ятати чи зрозуміти його, а і те, і те."
"Сконцентруватися легше коли: 1) ви вмотивовані 2) ви зацікавлені 3) вашу увагу не відвертають внутрішні фактори (тривога, нудьга чи інші почуття) 4) вашу увагу не відвертають зовнішні фактори (об'єкти, звуки, якість повітря) 5) ваші фізіологічні потреби (сон, голод, спрага, комфорт) задоволені"
"Більшу частину роботи слід робити о тій порі дня, о якій ви найбільш ефективні"
"Щоб музика мала позитивний вплив на навчання, вона має полегшувати концентрацію на тому, що ви робите."
"висока швидкість читання є перевагою, але тільки коли воно не йде на шкоду розумінню і запам'ятовуванню тексту"
"Швидкість і ретельність повинна адаптуватися під особливості тексту і вашої кінцевої мети. Грубо кажучи, існує три способи читання: поверхове, нормальне і вдумливе."
"Поверховне читання. Ви швидко пробігаєте очима по тексту, спиняючись лише на ключових словах і рядках. Підходить, коли вам треба мати загальне уявлення про текст чи коли ви шукаєте конкретну інформацію чи терміни."
"Нормальне читання. Ви читаєте текст зі звичайною швидкістю, як художню книжку чи газет. Підходить для нескладних текстів або якщо у вас є певний багаж знань з теми. Також підходить для повторного прочитання складніших текстів"
"Вдумливе читання. Ви читаєте повільно, часто зупиняєтеся й обдумаєте те, про що тільки-но прочитали. Підходить для складних текстів, на розуміння яких треба багато часу."
"Найвідомішою такод методикою є розроблена 1946 року SQ3R (Survey, Question, Read, Recite, Review - дослідити, спитати, прочитати, переказати, повторити.)"
"У 2014 році я познайомився з дещо видозміненою формою SQ3R, що має назву SQAR (Survey, Question, Associate, Review - дослідити, спитати, пов'язати, повторити)"
"Survey (Дослідити).... швидкий огляд тексту, який ви беретеся читати, допоможе вам краще його зрозуміти, коли читатимете абзац по абзацу. Тому перед прочитанням розділу швиденько прогляньте його. Подивіться його обсяг, прочитайте підсумки в кінці й прогляньте заголовки, підзаголовки, спеціальні терміни і виділені шматки. На це не витрачайте більше кількох хвилин. З такого ознайомлення ви багато не вивчите, зате його суть полягає в дещо іншому: полегшити й оптимізувати вам обробку матеріалу під час читання зі звичайною швидкістю"
"Question (Спитати). Спитайте в себе, навіщо ви читаєте текст, що ви робитимете з ним пілся прочитання... Читаю текст із нормальною швидкістю, намагайтеся ставити собі питання. ДЛя цього можна переводити заголовки в питання... "Коли я читаю і маю конкретні питання, які потребують відповіді, моє навчання неймовірно поліпшується"" !!
"Associate (Пов'язати). Натрапивши на нову ідею, поняття чи теорію, зупиніться на мить і спробуйте пов'язати її з чимось іншим. Поєднайте такий матеріал з чимось, що ви вже знаєте, або ж з тим, що допоможе вам краще зрозуміти й запам'ятати його. Це може бути навіть якийсь образ чи історія."
"Review (Повторити). Прочитавши текст, перекажіть прочитане. Робити це можна як усно, так і письмово. Коли ж текст задовгий, можна робити це після кожної частини... Закінчивши з текстом, уявіть, що вас попросили коротенько його підсумувати - розказати 3-10 головних ідей з нього, - зробіть це."
"Якщо ви не зосереджуєтеся на тому, що читаєте, здатність до запам'ятовування падає, тому робіть усе можливе, щоб не відволікатися під час читання. Знайдіть місце, де вас ніщо не турбуватиме, за необхідності запхніть затички у вуха"
"Якщо вам доводиться постійно повертатися до певних сторінок, наприклад, до словника термінів чи певних формул, позначте ці сторінки закладками чи наліпками. Це збереже вам час."
4 кращих книг про швидкочитання (промо-лінк)
"Швидкість і вдумливість читання потрібно адаптувати до особливостей тексту і вашої мети."
"Використовуйте методику SQAR для ефективнішого читання"
"Як читати швидше... подвоїти-потроїти швидкість читання стане щонайкориснішою навичкою"
"Що таке швидкочитання. Розмовляючи з нормальною швидкістю, ми промовляємо приблизно 150 слів на хвилину. З такою самою швидкістю ми читаємо текст уголос. Однак більшість читає про себе, тому й швидкість читання в них вища. Освічена людина в середньому читає 200 слів за хвилину... Пам'ятайте, що коли заміряєте свою швидкість читання, мусите поставити собі за мету читати не якнайшвидше, а з нормальною швидкістю"
"як показують дослідження, ключовим для швидкості читання є не рух очей, а розумові процеси, що відбуваються, поки ви читаєте: розпізнавання слів і їхнє розуміння."
"Швидка обробка. Ключовим фактором швидкості обробки тексту є те, наскільки добре ви знайомі з його змістом. Тобто, слова, з якими ви зустрічалися часто, як-от "будинок", обробляються швидше за рідше вживані, наприклад "легіт". Невідомі слова добряче сповільнюють вас, а коли їх не пояснює контекст - страждає розуміння тексту. Отже, що краще ви знаєте слово і що більше слів ви розумієте, то швидше читатимете. Саме тому найкращим способом підвищити швидкість читання є читати якнайбільше. Читайте різні тексти щанайширшої тематики, збільшуйте свій словниковий запас і розуміння різноманітних термінів і тем."
"конспектування має безліч переваг, адже воно: 1) сприяє запам'ятовуванню 2) Заощаджує час"
"Конспект має бути НВОСК... Наглядний, Власноручний, Організований, Стислий і мати Ключові слова"
"Мапа ідей являє собою діаграму для візуальної організації інформації. У найпростішій формі вона складається зі слів, поєднаних лініями."
"Найпростішою технікою запам'ятовування є асоціація"
"Нескладна рима полегшить запам'ятовування інформації"
"Техніки візуалізації є одними з найнадійніших інструментів для запам'ятовування інформації, адже, як правило, людський розум краще запам'ятовує картинки, ніж слова."
"мотивація - це те, наскільки сильно бажаєш чогось."
"Щоб заохотити себе: 1) майте мету 2) встановіть ціль 3) відчуйте майстерність 4) винагороджуйте себе 5) конкуруйте"
"SMART - Specific, Measurable, Ambitious, Realistic, Time-limited (Конкретна, вимірювана, амбітна, реалістична, обмежена в часі)"
"Термін "потік" у психологіх позначають стан, у якому людина настільки поглинена роботою, яку виконує, що забуває про все на світі."
"Негативні думки висмоктують енергію, позитивні - покращують шанси на успіх"
"Самодисципліна - це сила зробити необхідне задля досягнення мети, навіть якщо воно нудне й виснажливе"
"Цукор є важливим для правильної роботи мозку. Крім того, дослідження показують, що за низького рівня цукру падає і рівень самодисципліни."
"Самодисціпліна є вагомим фактором успіху в багатьох аспектах життя"
"Гарні звички є ключем до високої продуктивності, надто коли з часом справ більше, а виклики складнішають"
"Дослідження показують, що на вироблення нової звички іде в середньому два місяці, а поки вона закріпиться, доводиться виявляти неабияку самодисципліну. Секретом вироблення корисних звичок є починати з малого... Почніть з однієї звички - щонайбільше двох - і потроху нарощуйте їхню кількість. Також не слід одразу ж ставити собі захмарні цілі навіть з однією звичкою"
View all my reviews
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Мета. Процес безперервного вдосконалення
Нотатки з книги: “Ця книжка є спробою показати, що ми можемо описати дуже невелику кількість припущень і використовувати їх для пояснення д...
-
Readlax: Скорочтение! Как научиться быстро и эффективно читать (промо) Лучшие цитаты из книги: "гораздо большей проблемой является то,...
-
Лучшие цитаты: "Успеха, как бы вы его для себя ни определяли, можно достичь, только накопив испытанные, «работающие» на практике уб...
-
Reading speed test (promo) Book notes: “You have projects you’re actively working on—short-term efforts (whether in your work or personal ...
No comments:
Post a Comment