Sunday, January 24, 2021

Керуй своєю підсвідомістю. Зміни власне життя

Керуй своєю підсвідомістю. Зміни власне життя
Топ-5 кращих додатків для iPhone для тренування швидкості читання (Швидкочитання). (промо-лінк)

Кращі замітки та цитати з книги:

"Побачивши перший скан свого мозку, я захотів, щоб він став кращим."

"такі недуги, як хвороба Альцгеймера, призводить до змін у мозку за кілька десятиліть до виникнення перших симптомів."

"зміна - це вибір, а не реакція"

"Згадаймо, як важко нам було навчитися читати, поки ця навичка не стала ніби вродженою."

"Немало умінь, які зараз здаються нам невіддільною частиною нашої особистості (знання), ми здобували шляхом отримання знань (знання, що) і практичного досвіду їх застосування для опанування тієї чи іншої навички (знання, як). Саме так відбувається і процес змін: він передбачає і оволодіння теоретичними знаннями, і вміння застосовувати їх на практиці."

"ваша (суб'єктинва) свідомість впливає на вашу (об'єктивну) реальність"

"аби змінитися, нам потрінбо вийти за межі фізичного аспекту життя"

"справжня мета медитації - вийти за межі аналітичної свідомості й потрапити до підсвідомості, щоб здійснити там реальні й незворотні зміни."

"ми - частина безкрайого невидимого енергитичного поля, що містить усі вірогідні реальності й реагує на наші думки і почуття"

"Аби щось змінити, нам слід зрозуміти себе і світ навколо нас, - лише тоді ми зможемо сприймати нову інформацію й набувати новий досвід."

"Причиною усіх ваших минулих невдач є одна найважливіша проблема: ви не розуміли, що думки здатні створити нову реальність"

"Енергія - це основа матерії, тому розум може на неї впливати."

"Роботи А. Ейнштейна довели: матерія й енергія повністю взаємозамінні."

"Наш так званий фізичний світ утворений як хвилями (енергія), так і частинками (фізична матерія) - залежно від думки спостерігача."

"Нова квантова модель атома, що складається з електронної хмари. У структурі атома 99,99999 відсотка енрегії й 0,00001 відсотка - матерії. Тобто атом - це здебільшого "нічого""

"частка не може виникнути в реальності, тобто у звичних для нас поняттях часу і простору, поки ми не подумаємо про неї. У квантовій фізиці це явище називають руйнуванням хвильової функції, або ефектом спостерігача.. в ту мить, коли спстерігач звертає увагу на електрон, у часі та просторі виникає точка, де усі вірогіндні реальності електрона переходять у фізичне явище. Це відкриття вщент руйнує уявлення про роздільність розуму і матерії: між ними є нерозривний зв'язок, бо суб'єктивна свідомість вносить фізичні зміни в об'єктивний світ матерії."

"Енергія реагує на вашу увагу на субатомному рівні й стає матерією. Як могло б змінитися ваше життя, якби ви за допомогою ефекту спостерігача зуміли об'єднувати нескінченні вірогідності в єдину бажану реальність? Чи можна навчитися спостерігати за життям своєї мрії?"

"Розум і свідомість нерозлучні. Ваша свідомість (розум) впливає на енергію (матерію), позаяк свідомість - це енергія, а в енергії теж є свідомість. Ми здатні впливати на матерію, бо на найелементарнішому рівні ми - енергія, наділена свідомістю. Ми - матерія, яка думає."

"У квантовій моделі світ фізичних поб'єкітв - це нематеріальне, взаємопов'язане і суцільне інформаційне поле. Це потенційно все, але фізично - ніщо."

"Квантове поле реагує не на те, чого ми хочемо, а на наш стан буття."

"Змінити життя - це змінити енергію, світ думок і емоцій."

"Нове прийде тільки після того, як ви позбудетеся старих звичок і по-новому погляните на себе і своє Я."

"Думки - це мова мозку, а почуття - мова тіла."

"Лише тоді, коли розум і тіло співпрацюють, коли думки й почуття узгодженні, а ми переходимо в новий стан буття, ми зможемо послати когерентний сигнал невидимими каналами."

"Квантум - багатовимірна реальність за межами органів чуття, реальності, де немає ані тіла, ані матеріальних об'єктів, ані часу."

"змінивши свідомість, ви зміните своє життя"

"За термінологією нейронауки, свідомість - це мозок у дії."

"Сприйнявши твердження, що мозок - це архів спогадів з минулого, а розум - продукт свідомості, ви розумієте, що в певному сенсі завжди мислите категоріями минулого."

"у кватновому світі середовище - це ніби продовження нашої свідомості (свідомість і матерія єдині). Тому допоки ми не змінимо свідомість, не змінимо й життя."

"Зміни - це вихід за межі знайомого, за межі середовища"

"ми можемо змінити мозок, почавши мислити по-іншому."

"якщо ми справді зосередимося і спрямуємо думки, мозок не зможе виявити різницю між нашим внутрішнім світом і подіями світу зовнішнього. Наші думки у прямому розумінні стаюь дійсністю."

"Діяльністю мозку й функціями тіла керують нейромедіатори, нейропептиди і гормони."

"Нейромедіатори - хімічні посередники, що передають сигнали між нервовими клітинами й забезпечують зв'язок мозку і нервової системи."

"Нейропептиди і гормони - речовини, відповідальні за наші почуття."

"Психологи стверджують, що особистість цілком формується десь років до тридцяти п'яти. Інакше кажучи, досягнувши цього віку, людина оперує завченими моделями поведінки, переконань, емоційних реакцій, звичок, навичок, асоціативних спогадів, умовних реакцій і особливостей сприйняття, запрограмованих на підсвідомому рівні. І вони керують нами, бо тіло наше стає свідомістю."

"Близько 95 відсотків нашої свідомості, сформованої до середини життя, становлять підсвідомі програми, доведені до автоматизму"

"На свідомість приадає тільки 5% нашого розуму, а решта 95% - це завчені до автоматизму програми."

"для зміни особистості потрібно змінити стан буття, а він нероздільно пов'язаний із закріпленими на тілесному рівні почуттями."

"Епігенетика - це наука про контроль генів на позаклітинному рівні, або про те, як можна змінити генетичну функцію без зміни послідовності ДНК."

"Гени - це спогади минулих поколінь."

"Просто пам'ятайте: емоцію ми можемо пережити завдяки самій лише думці. Ми здатні відчути радість чи вдячність заздалегідь, і зробити це так реалістично, що тіло почне вірити: цю подію воно вже пережило."

"дослідження чітко продемонструвало: наші емоції здатні "увімкнути" деякі генетичні послідовності й "вимкнути" інші."

"Настрій - це хімічний стан буття, як правило, короткостроковий, що виражає тривалу емоційну реакцію."

"Темперамент - тенденція до звичного прояву певних емоцій через конкретні моделі поведінки. Темперамент - це емоційна реакція, період рефракції якої триває від кількох тижнів до кількох місяців."

"період рефракції - період від первинної появи до повного зникнення ефекту. Очевидно: що довший період рефракції, то довше зерігатимуться ті чи інші почуття."

"Якщо період рефракції певної емоції продовдується місяцями чи роками, темперамент перетворюється в рису характеру."

"Риси характеру в багатьох випадках формуються на підставі пережитих емоцій. Узагалі, будь-яка особистість (тобто наші моделі мислення, поведінки й відчуття) прив'язані до свого минулого. Тому для внутрішніх змін потрібно змінити емоції, що закарбувалися в пам'яті, - потрібно переступити через своє минуле."

"Досвід створює емоційну реакцію, що може перетворитися в певний настрій, потім - у темперамент і, зрештою, в рису характеру. Людина як особистістьь запам'ятовує реакції й живе своїм минулим."

"Фронтальна частка мозку виконує три основні функції.
1). Самосвідомість. Людина наділена метакогнітивними вміннями, тобто здатністю усвідомлювати свої думки й саму себе. А це означає, що ми самі можемо вирішувати, як нам більше не хочеться думати, діяти і відчувати.
2). Створення нової свідомості. Розірвання старих нейронних зв'язків, що роками контролюють ваш мозок, і їх перепрограмування за новими схемами.
3). Зробити так, щоб думка стала реальнішою за все інше."

"Змінитися - це мислити по-новому, робити по-новому й бути новим."

"Усі зміни починаються з думок: ми здатні в мілісекунди сформувати нові нейронні зв'язки і схеми, що відображають нові думки. Ніщо так не активує мозок, як навчання - поглинання нових знань і досвіду."

"Три відділи мозку. Перший - нова кора, або "думаючий мозок", другий - лімбічний, або емоційний, мозок, третій - мозочок - місце, де розташовується підсвідомість."

"нова кора - це мозковий архітектор, його дизайнер. Завдяки йому ми здатні навчатися, запам'ятовувати, обгрунтовувати, аналізувати й планувати, створювати і розглядати, аналізувати й планувати, створювати і розглядати можливості, винаходити щось нове і спілкуватися."

"Загалом, нова кора обробляє знання і досвід."

"Якщо знання - це справа мозку, а досвід - справа тіла, тоді, застосовуючи знання й створюючи новий досвід, ми навчаємо своє тіло того, що дізнався розум на інтелектуальному рівні. Знання без досвіду - звичайна філософія, а досвід без знань - невігластво. Знання мають пройти певний процес: їх потрібно прожити й закріпити на емоційному рівні."

"Він (мозочок) зберігає окремі види простих дій і навичок, а також закріплені моделі поведінки, емоційні реакції, повторювану роботу, звички, умовні й безумовні рефлекси і навички, які ми опанували й завчили."

"шляхом свіодмої мисленнєвої репетиції "думаючий" мозок (нова кора) використовує знання, щоб активувати нові схеми новими способами й створити новий розум. Потім - як думки створюють досвід завдяки емоційному (лібмічному) мозку, що породжує нові емоції. Думки й почуття готують тіло до нової свідомості. Зрештою, досягнувиш того стану, коли зорум і тіло працюють в унісон, завдяки мозочку ми запам'ятовуємо нову нейрохімічну свідомість - новий стан буття відтепер запрограмований у нашій підсвідомості."

"Запам'ятовувальні системи мозку: декларативна пам'ять (свідомі спогади) та недекларативна пам'ять (підсвідомі спогади)"

"Коли людина здатна розповісти про те, чого навчилася і що пережила, це декларативні спогади. Є два види таких спогадів: знання (семантичні спогади, здобуті завдяки філософським знанням) і досвід (епізодичні спогади від органів чуття, визначені як життєві події, пов'язані з людьми, тваринами або об'єктами тоді, коли ми щось робили або бачили це в конкретний час і в конкретній точці простору). Епізодичні спогади довше зберігаються в мозку й тілі порівняно з семантичними."

"Друга система пам'яті - це недекларативні, або підсвідомі, спогади, коли ми повторюємо щось так часто, що воно стає нашим другия Я. Нам навіть не потрібно думати про це, ми майже не здатні описати, як виконуємо ту чи іншу дію, бо тіло і розум зливаються в одне ціле. У цій системі пам'яті зберігаються наші навички, звички, завчені моделі поведінки, асоціативні спогади, несвідомі вчинки й емоційні реакції."

"Знання + Досвід = Мудрість"

"Мудрість - це накопичені зняння, здобуті завдяки досвіду."

"Перехід від думки до буття - це крок, який ми робили безліч разів: коли вчилися кермувати, кататися на ковзанах, плести, опановувати іноземну мову."

"завдяки медитації ми здатні змінити мозок, тіло і стан буття."

"не можна думати про одне, відчувати інше й водночас очікувати змін у житті. Стан буття - це комбінація думок і почуттів. Змінити його - означає змінити реальність."

"Продукт будь-якого досвіду - це емоція."

"Медитація - знайомство із самим собою."

"Зміни - це перехід від буття до спостереження."

"Поняття "медитації" у перекладі зі санскриту означає "культивація особистості""

"переходячи у низькочастотні стани, людина занурюється у світ підсвідомості."

"Стрес - це наслідок залежності від Великої трійці (середовища, тіла і часу)"

"Завдяки результатам дослідження електромагнітних хвиль у мозку дітей нам відомо, що під час народження людина живе в підсвідомості."

"у віці 6-7 років, коли електромагнітні хвилі переходять у режим альфа, починає розвиватися аналітичне, або критичне, мислення. У більшості дітей аналітичне мислення, як правило, остаточно формується до 7-12 років."

"Медитація - це вихід за межі аналітичного розуму і шлях до підсвідомості."

"Медитація - це перехід від бета- до альфа- і тета-хвиль"

"Медитація відчиняє двері між свідомістю і підсвідомістю"

"Найкращий час для медитації - ранок або вечір, коли відчиняються двері до підсвідомості."

"альфа-хвилі - це ніби місток між свідомістю і підсвідомістю"

"саме у підсвідомості приховані всі наші погані звички й моделі поведінки."

"Щоб навчитись будь-чому нового, потрібна регулярність."

"Головна мета будь-якого процесу навчання - запам'ятати все, про що дізнаємся, або зрештою перетворити знання в підсвідому звичку."

"що більше у вас знань, то краще ви підготовлені до сприйняття нового досвіду."

"медитація і самогіпноз - поняття синонімічні."

"Майже всі наші вчинки починаються з думки. Проте не все те, про що ми думаємо, є істиною. Більшість думок - це застарілі схеми, закріплені в мозку завдяки багаторазовому повторенню."

"Асоціативні спогади містяться на рівні підсвідомості."

"Більшість вправ для мисленнєвої репетиції, які активують і формують у мозку нові схеми, охоплюють такі етапи: отримання нових знань, практичне засвоєння, зосередження уваги і багаторазове повторення. Як вам відомо, навчання - це формування нових зв'язків, практика - підготовка тіла до створення нового досвіду, зосередження уваги - процес, необхідний для перепрограмування мозку, бо так людина фокусується на фізичних і розумових стимулах, а повторення - це утворення тривалих зв'язків між нервовими клітинами. Усе це - компоненти процесу створення нових схем і нового розуму, і саме це ви робите під час медитації."

"коли ми дійсно змінюємо свій розум, то мозок змінюється на фізіологічному рівні." 

No comments:

Post a Comment

Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching

  Speed reading practice  (promo) Book notes: “The more you read and study and experience life, the more words you add to that dictionary in...