Wednesday, May 31, 2023

Гімн (Айн Ренд)

Гімн
"Розумні" Нотатки. Eфективний метод нотаток для зберігання й упорядкування ваших знань. (promo)

Кращі нотатки:

“Слово «ми» варто промовляти лише за власним вибором і обмірковано. Це слово ніколи не можна ставити на перше місце перед людською душею, бо тоді воно стає монстром, джерелом усього зла на землі, людських мук і невимовної брехні.”

“Слово «ми» - наче вилите на людеи вапно, яке застигає й камʼяніє, руйнуючи все під собою; і те, що біле, і те, що чорне, однаково губляться в його сірості. Це слово, за допомогою якого порочні крадуть чесноти, слабкі цуплять міць сильних, а дурні - мудрість розумних.”

“Що таке моя радість, як усі руки, навіть нечисті, можуть помацати її? Що таке моя мудрість, якщо навіть дурні можуть наказувати мені? Що таке моя свобода, як усі навколо, навіть недолугі та неспроможні, є мої господарі? Що таке моє життя, якщо я мушу тільки кланятись і коритися?”

“Я покінчив із монстром «Ми», словом рабства, грабіжництва, нікчемності, облудності й сорому.”

“І тепер я бачу обличчя бога й підношу його над землею, бо це бог, якого люди шукали від початку існування, бог, який обдарує їх радістю, щастям і гордістю. Цей бог – одне слово: Я”

“Бо вони не мають чим боротися зі мною, крім брутальної сили іхньої кількості. У мене ж є розум.”

“Ніщо не здатне забрати свободу від людини, лише інші люди.”

“Спочатку людина була закріпачена богами. Але розірвала кайдани. Потім її закріпачили царі. Але вона скинула ланцюги. Потім із неї вчиняли раба за народженням, походженням, расою. Але людина розірвала і ці кайдани. Вона проголосила усім своїм братам, що людина має права, які ані бог, ані король, ані інша людина у неї не відберуть, незалежно від того, чи багато їх, бо це право людини, і немає на землі права вищого за це. І людина ступила на поріг свободи, за яку проливали кров століття раніше.”

“мені складно збагнути людей, які знали слово «Я» і відкинули його, не усвідомлюючи, що втрачають.”

“Слово, яке ніколи не помре на цій землі, бо є її серцем, сенсом і славою. Це священне слово: Его”

Основи швидкочитання (промо-лінк)

No comments:

Post a Comment

"Мистецтво мислити системно" Донелла Медоуз

Швидкочитання (промо) Кращі нотатки з книги: “Це основна ідея теорії систем. Завваживши звʼязок між структурою та поведінкою, ми починаємо ...