Friday, August 2, 2019

24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво (Bill Aulet)

24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво
24 кроки до успішного стартапу:

1) Сегментація ринку
2) Оберіть ринок-плацдарм
3) Побудуйте Профіль кінцевого користувача
4) Обчисліть Загальний обсяг цільового ринку для ринку-плацдарму
5) Створіть профіль Персони для ринку-плацдарму
6) Повноуцикловий сценарій використання продукту
7) Базова специфікація продукту
8) Виміряйте пропозицію цінності
9) Визначте Десять наступних споживачів
10) Визначте Ядро бізнесу
11) Позначте свою конкурентну позицію
12) Визначте Центр ухвалення рішень споживача
13) Складіть схему Процесу залучення споживача, який платить
14) Складіть Загальний обсяг цільового ринку для наступних ринків
15) Розробка бізнес-моделі
16) Визначте Принцип ціноутворення
17) Обрахуйте Пожиттєву цінність залученого клієнта
18) Опишіть процес продажу для залучення споживача
19) Обчисліть Вартість залучення клієнта
20) Визначте ключові припущення
21) Перевірте ключові припущення
22) Визначте Мінімално життєздатний бізнес-продукт
23) Покажіт, що споживачі використовуватимуть продукт
24) Розробіть План продукту

Як прочитати 100 книг за рік.(промо-лінк)

Кращі нотатки та цитати:

"Більше засновників = кращі шанси на успіх"

"згідно з дослідженням для підприємців значно важливіше бути ефективними комунікаторами, рекрутерами й продавцями, ніж харазматичними особистостями."

"Іновація = винахід * комерціалізація"

"підприємець виступає передусім агентом комерціалізації"

"Три способи започаткувати нову справу: 1. Маю ідею 2. Маю технологію 3. Маю пристрасть"

"Як перейти від "я маю пристрасть" до "я маю ідею чи технологію": знання, здібності, зв'язки, фінансові активи, впізнаваність імені, попередній досвід роботи, пристрасть до конкретного ринку, відданість"

"Єдина необхідна й достатня умова для бізнесу - це споживач, який платить."

"Ринок - останній арбітр, який оцінює успіх."

"... скористайтесь клієнтоорієнтованим підходом - знайдіть незадоволену потребу й вибудуте свій бізнес."

"Візьміть свої ресурси й застосуйте до вузького, чітко визначеного нового ринку, де зможете посісти панівну позицію"

"Джеффрі Мур у книжці "Всередині торнадо" перелічує п'ять критеріїв, які для звуження списку з 80 потенційних ринків використала компанія Documentum. Я розширив цей перелік до семи критеріїв:
1) Чи забезпечений ваш цільовий споживач?
2) Чи ваші фахівці з продажу уже мають повний доступ до цільового споживача?
3) Чи є в цільового споживача вагома причина для купівлі?
4) Чи можете ви сьогодні за допомогою партнерів надавати повний продукт?
5) Чи є на ринку конкуренти, які можуть вам завадити?
6) Якщо ви здобудете цей сегмент, чи зможете скористатися ним, щоб вийти в додаткові сегменти?
7) Чи цей ринок відповідає цінностям, пристрастям і цілям команди засновників?"

"На кожному ринку є такі головні категорії, про які варто отримати інформацію: кінцевий користувач, застосування, вигоди, провідні споживачі, характеристики ринку, партнери/гравці, обсяг ринку, конкуренція, необхідні додаткові активи"

"Три умови, які визначають ринок: споживачі всередині ринку купують схожі продукти, споживачі всередині ринку мають схожий цикл продажів та однакові очікування щодо того, яку цінність забезпечить для них продукт, споживачі комунікують і дослухаються до думки одне одного щодо продукту."

"Оберіть ринок, на якому сфокусуєтеся, потім сегментуйте його, аж поки не отримаєте чітко визначену й однорідну можливість, що відповідає трьом умовам ринку. Фокусування - ось ваш союзник."

"Якщо у вашій команді від самого початку є хтось, хто підпадає під Профіль кінцевого користувача - це величезна перевага, бо здобуте в такому разі глибоке розуміння споживача буде критичним чинником успіху." !!

"Загальний обсяг цільового ринку (ЗОЦР) показує, скільки річного доходу ви будете отримувати, якщо досягнете частки ринку 100%"

"Процес розробки Персони надає специфічні деталі про первинного споживача на вашому ринку-плацдармі. Тепер ви продаєте конкретній особі"

"Треба не просто описати, як Персона використовуватиме ваш продукт, але й деталізувати, як кінцеві користувачі визначають, що потребують цього продукту. Потім визначте, як вони придбають ваш продукт, і врешті - як вам за нього платитимуть."

"Візуальне представлення повного життєвого циклу вашого продукту дає змогу побачити, як продукт впишеться в ланцюжок цінності споживача та які можуть виникнути перешкоди для його застосування."

"Базова специфікація продукту - це, по суті, креслення. Це візуальна репрезентація продукту - зображення, яким він буде в результаті остаточної розробки, створене на основі ваших знань на цьому етапі процесу."

"Якщо ваш продукт - це програмне забезпечення або сайт, необхідно зробити розкадровку, яка відображатиме логічнй перехід користувача з однієї сторінки на іншу"

"Закон Меткалфа - цінність мережі для будь-якої особи в цій мережі експоненціально залежить від кількості користувачів у мережі"

"Конкурентна позиція - ... реальна цінність для споживача, те, чим він справді переймається"

"Окреслюючи Процес залучення споживача, який платить, ви визначаєте, як ЦУР ухвалює рішення про купівлю продукту, та чинники, які можуть завадити вам продати продукт."

"Бізнес-модель - це загальний принцип, за допомогою якого ви вилучаєте у споживачів частину цінності, створеної для них вашим продуктом."

"Вибирайте бізнес-модель, яка відрізняє вас від конкурентів і дає вам перевагу над ними, оскільки вони не можуть легко змінити свою бізнес-модель на вашу."

"Завжди легше знизити ціну, ніж її підвищити"

"Розрахунок Пожиттєвох цінності залученого клієнта - це прибуток, який у середньому принесе новий клієнт"

"Надайте свій Мінімально життєждатний бізнес-продукт споживачам, щоби побачити, чи справді вони його використовуватимуть і оплачуватимуть. Зберіть дані про те, чи справді вони ним користуються і наскільки залучені як користувачі."

View all my reviews

No comments:

Post a Comment

Мова як система (В.А. Глущенко)

Швидкочитання .  Читай ШВИДШЕ з кращим розумінням . Кращі нотатки з книги: “Для сучасного мовознавства аксіоматичним є системний підхід до м...