Wednesday, November 27, 2019

Хітмейкери: наука популярності та змагання за увагу (Derek Thompson)

Хітмейкери: наука популярності та змагання за увагу
Кращі цитати з книги:

"чому люди діляться поганими новинами з друзями, а хорошими на фейсбуці."

"Раніше ми споживали контент. Тепер контент споживає нас - наші звички, наші ритуали й наші особистості."

Тренуй Свій Мозок разом з Readlax. (промо)

"Людям просто подобалися ті форми, які вони бачили найчастіше. Вони надавали перевагу знайомому."

"Еволюційне пояснення ефекту знайомства з об'єктом: якщо ви впізнаєте тварину чи рослину, тоді вона вас ще не вбивала."

"Люди народжуються посередніми, а помирають неповторними."

"важливішим для популярності пісні є те, як часто аудиторія чула мелодію, а не запам'ятовуваність, яку в неї закладено."

"Люди тягнуться до сміливих і водночас зрозумілих їм продуктів - "найппросунутіших, але прийнятних""

"Лоуї вважав яйце перевіреним часом шедевром природного дизайну та функціональністі, конструкцією таких точних вигинів, що його тонша за одну соту дюйма шкаралупа може протистояти тиску в майже десять кілограмів."

"Спершу зрозумійте, як люди поводяться, потім створіть продукти, які пасують їхнім звичкам."

"Споживач у своєму виборі стилю зазнає впливу двох протилежних чинників: а) привабливості нового б) супротиву незнайомому"

"слухачі хочуть, щоб їх здивували, - власне, тому вони вмикають радіо, а не плейлист у смартфоні, - але вони хочуть бути здивованими відчуттям знайомого"

"... три прості поради: 1) Аудиторії на знають усього, але вони знають більше за творців продуктів та ідей 2) Щоб продати щось знайоме, зробіть його несподіваним. Щоб продати щось несподіване, зробіть його знайомим. 3) Іноді люди не знають, чого хочуть, поки не полюблять це."

"Повторення - це більше, ніж оманливий трюк, це частка Бога в музиці."

"Найбільше притягує фрагмент послідовності: BBC-BC-D (куплет-куплет-приспів -- куплет-приспів -- бридж)"

"анафора - повторення на початку речення."

"триколон - потрійне повторення у короткому відтинку"

"епізевксис - повторення того самого слова знову й знов"

"діакопа - повторення слова чи фрази після короткої перерви"

"антитеза - повторення синтаксичних конструкцій для зіставлення протилежних ідей."

"антиметабола - риторична інверсія (AB-BA)"

"найвідоміші історії сучасності - це найсвіжіші втілення міфів минулих поколінь"

"практично всі жарти - це порушення норм чи очікувань, які не загрожують насильством чи емоційними стражданнями"

"хороший комік переслідує недоречністю та лоскоче грою слів, але не ранить глибоко суспільну мораль публіки"

"Найгарантованіше ідеї поширюються за допомогою мережі тісно пов'язаних і зацікавлених осіб. Іншими словами, якщо ви прагнете привабити групи, шукайте спільні місця їх походження."

"соціальні мережі - царство себелюбства"

"мистецтво може бути безцінним, але воно не вільне. Та чи інак, а хтось мусить платити."

"хіти, підігнані під вузьку групу, мають більше шансів здобути успіх, водночас і завдяки своїм питомим властивостям (вони сфокусовані), і завдяки своїм мережевим особливостям."

"Технології змінюються швидше за людей"

"Ключ до життя із відчуттям задоволення - робити те, у що віриш, і вірити в те, що робиш (Раян Леслі)"

View all my reviews

No comments:

Post a Comment

Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching

  Speed reading practice  (promo) Book notes: “The more you read and study and experience life, the more words you add to that dictionary in...