“Усі “гіганти” починались з крихітних, але неймовірно вибухових ідей. Саме такі ідеї ми й розглянемо далі в цій книжці.”
“Гроуз-хакер - це людина, що викинула підручних із традиційного маркетингу й замінила його лише тими методами, які можна протестувати, відстежити та виміряти. Його інструменти - мейли, PPC, інтернет-реклама, блоги та програмні платформи, а не ЗМІ, слава й гроші. Поки традиційний маркетинг ганяється за такими розпливчастими поняттями, як брендинг і “популярність”, гроуз-хакери невтомно йдуть за користувачами та зростанням. І якщо все зробити правильно, ці користувачі залучать нових користувачів, а ті - ще нових. Вони - винахідники, керівники та механіки власної самодостатньої машини зростання, яка може вивести стартап з низів на вершини.”
Readlax: Тренування та вправи для мозку (промо-лінк)
“Ной Каган, гроуз-хакер із Facebook, сервісу керування фінансами Mint (який потім продали Intuit за 170 мільйонів доларів) і сайту “гарячих пропозицій” AppSumo (що має понад 800 тис. користувачів), пояснює це просто: “Маркетинг завжди переймався двома питаннями: хто ваші клієнти та де вони.””
“Гроуз-хакери вбачають своє коріння у програмуванні. Вони - аналітики плюс дизайнери плюс маркетологи.”
“Як досягнути РНП? Ринкова належність продукту.”
“От візьмемо Evernote - стартап, що розробив електронний органайзер і ухвалив одностайне рішенні ні копійки не витрачати на маркетинг у перші кілька років… Сьогодні Evernote є беззаперечним світовим лідером серед електронних блокнотів - йому не потрібен маркетинг. Він сам собі реклама.”
“Фінішна пряма змінює напрямок. Тепре трофей здобуває не той, хто першим дістанеться ринку, а той, хто першим досягне РНП.”
“класичний маркетинг без РНП - марнування часу”
“Гроуз-хакер шукатиме способів отримання соціальної валюти безкоштовно. Способів зробити продукт популярнішим, а бренд-менеджмент доручити тисячам простих користувачів. Повірте, така реклама на вагу золота. Набагато цінніше, коли бренд розбудовують вдячні клієнти, а не дорога реклама …”
“хочете віральності - заточіть під неї продукт. Для поширення завжди має бути причина та засоби.”
“Віральність - не випадковість, а детальний план”
“Згідно з даними консалтингової компанії Brain & Company, 5% приросту в утриманні клієнтів іноді дорівнює плюс 30% прибутковості.”
“Блоги та знаменитості. Есеї Ендрю Чена https://andrewchen.com/, Блог Ноя Кагана https://okdork.com/, Джесі Фармер http://20bits.com/, Шон Еліс https://www.startup-marketing.com/, https://growthhackers.com/, Есеї Пола Грема http://paulgraham.com/articles.html, Аарон Джин https://www.aginnt.com/, Джон Ельман https://joshelman.medium.com/, або стежте за їхніми відповідями на https://www.quora.com/topic/Growth-Hacking”
“конференція гроуз-хакерів https://www.growthhackersconference.com/”
No comments:
Post a Comment