Wednesday, May 24, 2023

Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником

Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником
гра в слова онлайн (promo)

Кращі цитати з книги:

“«У свідомості початківця багато можливостей, у свідомості майстра - лише декілька». Шунрю Судзукі.”

“Усе те, що мене захоплювало, - книжки, спорт, демократія, підприємництво - починалося з божевільних ідей.”

“Того ранку 1962 року я сказав собі: нехай усі називають твою ідею божевільною… а ти і далі втілюй її у життя. Не зупиняйся. І навіть не думай про те, щоб зупинитися, поки не досягнеш успіху, не марнуй часу на роздуми про те, що саме включає в себе цей «успіх». Хоч би що траплялося на твоєму шляху, просто не зупиняйся.”

“3 ним було дуже легко розмовляти, і так само легко мовчати - однаково важливі якості друга. Найкращі риси людини, яка супроводжує тебе у подорожі.”

“Японія славиться своїм бездоганним порядком та надзвичайною чистотою. Японські література, філософія, одяг, домашній побут - усе дивовижно чисте й стримане. Усі японці - мінімалісти.”

“Як завжди, бухгалтер у мені бачив ризик, а підприємець - можливості. Тож я вирішив поділити різницю їхніх підрахунків навпіл і рухатися далі.”

“Я детально занотовував те, завдяки чому компанії жили, і те, через що вони занепадали. І вже вкотре я переконувався, що брак капіталу був головною причиною всіх провалів.”

“насправді стиль мого керівництва, базований на політиці невтручання, сприяв його розвиткові, давав йому волю. Подібного самоуправління він ніде не зміг би знайти.”

“основний принцип усіх бухгалтерських звітів: активи дорівнюють сумі зобовʼязань та капіталу.”

“Боверман саме повернувся з Мехіко, куди його запросили як помічника головного тренера олімпійської збірної США. Це означало, що він відіграв вирішальну роль у здобутті командою с ша більшої кількості золотих медалей, ніж мала будь-яка команда з іншої країни за всю історію Олімпійських ігор. Мій партнер був не просто популярним - він був легендарним.”

“значну частину кожного дня я проводжу в своїх роздумах; пірнаю в ментальні нори, намагаючись вирішити ту чи іншу проблему або ж розробити план. Я дуже часто не чув, що вона мені казала, а якщо й чув, то вже за кілька хвилин не міг нічого пригадати.”

“Я повторював собі: життя - це ріст. Ти або ростеш, або вмираєш.”

“Ідучи до вхідних дверей, я зупинився. Я запитав у Вуделлів: - Навіщо ви це робите? Тому що, - відповіла мати Вуделла, - якщо ти не довіряєш компанії, на яку працює твій син, кому ж тоді ти взагалі довіряєш?”

“Середньостатистична людина щодня робить 7500 кроків, 274 мільйони кроків за життя, а це все одно, що шість разів обійти земну кулю - фанатичні взуттєвики, як мені здавалося, просто хотіли стати частинкою цієї подорожі.”

“Так само як і книги, спорт викликає в людей такі відчуття, ніби вони проживають життя інших, розділяючи з ними їхні перемоги й поразки. Коли спортивні змагання проходять на висоті, дух фанатів зливається з духом спортсменів, і саме це злиття в єдиному переживанні є тим переселенням душ, про яке говорять містики.”

“Ми намагалися продати дещо більше за продукт, ми намагалися продати ідею - дух.”

“«Якщо однієї ночі ти відмовишся від сну, то зможеш отримати те, чого бажав найбільше».”

“- Жодна геніальна ідея не була народжена в конференц-залі, - запевнив він Данца. - Однак там було страчено чимало дурнуватих ідей, мовив Стар. Ф. Скотт Фіцджеральд. Останній магнат”

“я ім повністю довіряв і ніколи не чекав від них чогось поганого, а це породило між нами глибоку взаємну відданість. Стиль мого керівництва не підійшов би людям, які хочуть, щоб хтось командував ними на кожному кроці. Моя ж команда вбачала у цьому звільнення від тиску й особливі повноваження. Я не заважав їм бути собою, не заважав їм діяти, не заважав їм помилятися, тому що мені завжди подобалося, коли люди ставилися до мене саме так.”

“У мене в голові досі крутилася одна фраза з фільму «Список останніх бажань»: «Ти оцінюєш себе людьми, які на тебе рівняються”

“Міжнародна торгівля завжди, завжди приносить користь обом державам, залученим до цього процесу.”

“Шукайте своє покликання. Навіть якщо не знаєте, що це означає, все одно шукайте.”

Як опанувати швидкочитання: 5 Android-застосунків (промо-лінк)

No comments:

Post a Comment

"Мистецтво мислити системно" Донелла Медоуз

Швидкочитання (промо) Кращі нотатки з книги: “Це основна ідея теорії систем. Завваживши звʼязок між структурою та поведінкою, ми починаємо ...