Sunday, September 29, 2024

Звичка давати п'ять.: Візьміть під контроль власне життя за допомогою одного простого звичаю

 



#1 Додаток для Швидкочитання.
(promo)


Нотатки з книги:

“Найпотужніші сили у світі - це заохочення, вшанування та любов.”

“Ця книжка саме про це — упевненість та вшанування самих СЕБЕ. Із цим ви зможете зробити чи отримати будь-що. Це запустить ланцюгову реакцію. Це допоможе вам створити поступальний рух уперед, навчитися вшанування, налагодити тісний звʼязок із самим собою та насолоджуватися високою енергією радості.”

“дослідження показують, що чищення зубів вашою неголовною рукою з повторенням якоїсь думки змушує мозок приділяти додаткову пильну увагу цьому повідомленню. Використання неголовної руки змушує мозок зосере-джуватися, тому він концентрується на всьому, що відбувається, зокрема й на тому, що ви кажете під час чищення зубів. Це зусилля змушує вас точно запамʼятовувати слова й відчуття, які вони породжують, бо ви поєднуєте їх із цією новою фізичною звичкою (чистити зуби не тією рукою).”

“Щоранку, перш ніж подивитися на телефон чи впустити в себе світ, виділяйте хвилинку, щоб побути з вашим відображенням. Щойно вийдете з ванної, майже весь ваш час буде присвячений іншим людям. Відволікатиме телефон, якісь робочі проблеми чи потреби дітей. Але ця хвилинка щоранку — для вас. Вона складається з двох простих, але потужних кроків: 1) Станьте перед дзеркалом і просто побудьте трохи самі із собою. Не зосереджуйтеся на зовнішності. Дивіться глибше. Побачте людину всередині цього тіла. Дух під шкірою та душу за обличчям. 2) Коли відчуєте, що готові, дайте собі пʼять у дзеркалі. Зверніть увагу на те, як заспокоюється ваша свідомість. Ви можете відчути приплив енергії. Можете відчути заспокоєння: «Усе буде гаразд».”

“Дослідження доводять: якщо «накласти» чи поєднати якусь нову звичку (давати пʼять) зі старою (чищення зубів), то ви більш імовірно її практикуватимете.”

“ваше життя та щастя починаються і закінчуються у власній свідомості. Головне те, що ви собі кажете, як ви до себе ставитесь, а також думки, які ви повторюєте.”

“Нинішнє обмежувальне переконання. Я все псую. Я невдаха. Змініть це. Я пробачаю собі за те, що робив, коли намагався вижити. Щодня я стаю кращою версією себе.”

“Дійте як людина, якою ви хочете стати.”

“Нинішнє обмежувальне переконання. Якщо хтось інший це має, я не можу. Змініть це. Їхній успіх — лише доказ того, що і я можу це мати.”

“Провина — одна з найпотужніших емоцій у світі. Якщо ви схильні її відчувати, вам потрібно знати, як від неї звільнитися.”

“Провина вбиває. Найцікавішим у провині я вважаю те, як її неправильно розуміють. Ви напевне гадаєте, що відчувати провину вас «змушують» інші люди. Неправда. Факт у тому, що ви навіюєте собі почуття провини самі. Провина привʼязана до ВАШИХ цінностей та емоційних тригерів. Коли ви «відчуваєте провину» за щось, це тому, що вірите: якщо спробуєте робити чи казати те, що хочете, це завдасть комусь болю чи засмутить.”

“Дослідження це підтверджують, але для мене стало очевидно, що для жінок почуття провини в 1000 разів гірше, ніж для чоловіків.”

“Коли ви кажете «дякую», це огортає людей, які вас підтримують, любов’ю та визнанням. Факт у тому, що люди хочуть підтримувати та допомагати, вони любитимуть вас, якщо перестанете просити пробачення і привертати увагу до себе, а натомість почнете казати те, що ми всі хочемо чути: «Дякую». Тож наступного разу, коли мама приготує для вас якусь веганську страву, забʼє холодильник вівсяним молоком, купить ваші улюблені троянди, підкине вас до аеропорту чи потримає в себе вашого собаку, не кажіть: «Вибач, що від мене стільки клопоту». Кажіть: «Дякую за те, що ти завжди така турботлива й підтримуєш мене. Я ціную і люблю тебе».”

“Коли ви кажете «дякую», ви повертаєте собі силу. Це не лише звертає вашу увагу на іншу людину, це робить щось крутіше: повертає вам силу.”

“«Дякую» — це «дай п’ять». Коли ви дякуєте, ви ширите шанування людей у вашому житті та самих себе!”

“Прокрастинація та перфекціонізм — два найстрашніші вбивці мрій. Це вам не звичка давати пʼять - енергетично вони зовсім протилежні! Вони повільно душать ваші амбіції, поки одного дня ви не прокинетеся розчаровані та зневірені, коли усвідомите: «Я так і не почав».”

“Я треную людей уже з десяток років і кажу вам, що всі поділяються на два типи: ті, що бачать труднощі, і ті, що бачать можливості.”

“Нинішнє обмежувальне переконання. Здійснення моїх мрій іще не на часі. Змініть це. Якщо почну працювати, я зможу це зробити.”

“Нинішнє обмежувальне переконання. Що люди подумають? Змініть це. Моє щастя важливіше за те, що хтось інший про нього думає.”

“Завжди кажіть те, у що ви вірите.”

“Коли ви свідомо візуалізуєте щось важливе для вас, мозок бере це на замітку, додає до психічного контрольного переліку під заголовком «Це важливо» і зберігає у вашій підсвідомості”


Швидкочитання. (promo)

No comments:

Post a Comment

Велика магія, Елізабет Ґілберт

Кращі нотатки з книги: “Ви маєте всередині себе заховані скарби - незвичайні скарби - і я їх маю, і кожен довкола нас. Щоб добути їх на світ...